måndag 8 oktober 2012

In i bloggandets värld då alltså...


Tja, anledningen gör sig till känna i mitt profilnamn. Har en del frustration som vill ut, och större delen i raderna som följer:


Nyckeln till paradiset 

Har en helt fantastisk flickvän/fästmö och blivande fru. På alla sätt och vis. Under sin tysta, söta yta har hon en bisexuell porrdrottning som man lyckas locka fram då och då. Hon gick rentav med på en trekant för två år sedan! Fantastiskt. 

Akten

Långt om länge kom så dagen då det var dags, mycket pirr i magen, men inte mycket mer någon annanstans.
Efter att ha tillbringat dagen, kvällen/ halva natten med att titta på en komediserie full av sex och diverse blir det dags att faktiskt komma till skott. Artig som jag är tar jag inte det fysiska initiativet med vår gemensamma tjejkompis, utan min flickvän börjar hångla med henne. Adrenalinet pumpar, och vi klär tillsammans av henne och oss själva.

Jag är... trött. Tillbringat hela dagen i förväntan, varit stenkåt hela kvällen, halvt adrenalinstinn ju senare timmen blivit.

Lilleman sover nu. Djupt. Och nerverna av detta gör det inte bättre. Dessutom fordrar vår kompis att jag använder kondom, ännu ett bestyr att tänka på mitt i allt.

Resultat

Det hela kunde gått bättre några timmar tidigare. Kom som längst till att pulla tjejerna samtidigt, och tillbringade en kort halvslak stund i min tjej som ju inte kräver kondom. "Jag vill se dig i henne!" säger hon till mig mitt i allt. Jotack, jag också.

Efteråt

Utöver att jag inte fick visa de båda min bästa sida verkade varken min flickvän eller vår kompis missnöjda med kvällen. Jag menar dagen efter att jag gärna tar en "revansch" någon gång snart.

Vi tre hade diskuterat mycket om det hela innan vi gjorde slag i saken, och det har aldrig varit några konstigheter efteråt. Vi skojar minst lika mycket om sex som innan, och är de bästa av vänner.

Nu

Vår kompis är på.

Min flickvän vägrar, och säger sig inte ha intresse av en trekant med vår kompis; "Jag säger inte aldrig trekant, men inte med henne. Om någon annan i vår närhet blir intressant, så kanske." 
Jaha. Ingen i vår närhet ÄR intressant för henne. Så för att ha minsta chans måste vi utöka vår vänskapskrets för att hitta någon som dels är intressant, någon som är bisexuell (eller är öppen för det iallafall), är singel, ren, intresserad av oss båda, och som vi känner tillräckligt nära för att ens kunna fråga personen.

Varför? 

Det enda en naiv kille som jag kan komma fram till är att min tjej är rädd för att bli svartsjuk. Detta av att jag under ett av samtalen sagt att just detta inte är en giltig anledning, inte längre, varefter hon reagerat starkt. Det är inget personligt ogillande hon har mot kompisen, på vilken hon klänger själv ibland, något som vid tillfällena ger mig stort tillfälligt hopp, helt i onödan, med stor frustration som följd.

Det faktum att jag vill ha en trekant så hårt verkar vara det enda som hindrar mig.



"Jag vill se dig i henne!" Detta gäckar mig. Oerhört mycket
När hon säger så känns det inte som att hon utesluter fortsatt sporadiskt umgänge, utan tvärtom.


Jag håller här sålänge, lägger kanske till mer nån gång. 
Sitter hellre med henne än framför datorn. Just det: jag är t.o.m. en ganska bra pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar